شناسهٔ خبر: 176104 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

تجلیل از عملکرد شایسته بندر امیرآباد در جشنواره شهید رجایی

بندر امیرآباد اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد در شاخص جذب سرمایه گذار، توسعه زیر ساخت و افزایش ظرفیت بندر به عنوان دستگاه اجرایی شایسته تقدیر در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی بر اساس اعلام نتایج بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی در استان مازندران، از اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد به عنوان دستگاه شایسته تقدیر در شاخص های جذب سرمایه گذار، توسعه زیر ساخت و افزایش ظرفیت بندر تجلیل شد.

در متن این تقدیر نامه آمده است : پیشرفت و تعالی کشور مرهون تلاش ها ، زحمات و همت والای انسان های بزرگ ، سختکوش و وارسته ای است که همت خویش را در راه خدمت به مردم عزیز کشورمان به کار بسته اند و برای ارتقای سطح رضایتمندی آنان از هیچ تلاشی دست بر نمی دارند. اکنون که با استعانت از خداوند متعال و با تلاش ها و زحمات جنابعالی و همکاران خدوم آن مدیریت ، ستاد جشنواره شهید رجایی استان آن دستگاه اجرایی را شایسته تقدیر در موضوع  جذب سرمایه گذار ، توسعه زیر ساخت و افزایش ظرفیت بندر برگزیده است ، این لوح تقدیر به جنابعالی اعطا می شود. توفیق روزافزون شما و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) از خداوند تبارک و تعالی خواستاریم.

محمدعلی موسی پور گرجی، مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد نیز در حاشیه این مراسم خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه جشنواره ها و کسب عناوین، صرفا تلنگری است که به مدیران و کارکنان یادآوری می کند در هر جایگاهی با برنامه ریزی دقیق و تلاش و پشتکار می توانند به بالندگی و حق همه‌ جانبه اهداف سازمان‌ متبوع خود دست یابند .

جشنواره شهید رجایی همه ساله با هدف شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه خدمت به مردم و در راستای برنامه‌های توسعه ای و تحول اداری و فضای رقابتی سالم از طریق الگوهای برتر سازمانی میان دستگاه‌های اجرایی برگزار می شود.